Ajme koliko nas je nutella


Nisam znala da li ću stići napisati post jer mi nekako vrijeme izmiče, predprošli tjedan sam se družila s svojim kolegama u Tuheljskim toplicama a prošli vikend smo Dario i ja pobjegli na Rab i to sami samcati bez djece, bez baka.I uživali u divnom vremenu na temperaturi od 25C.Šetali , vozili bicikle i izležavali na terasi i zaključili da smo zaboravili uživatii u malim stvarima i malim zadovoljstvima jer samo nekamo žurimo a pogotovo ja koja samo s autom mjesečno napravim i više od 1200 km.
A sad pređimo na nutellu svi je volim pogotovo moj Tin koji je jede velikom žlicom i koji je skriva od svoje sestre.I ne kupujem je više kod nas em je preskupa em i ne valja ništa.Znači ako ne odem u Italiju nutelle nema.Ovaj recept sam našla na gastronomiki i zaista je jako zanimljiv fin i kremast.

Nutella 100 g lješnjaka
           200 g čokolade za kuhanje
           100 g mliječne čokolade
            1,5 dcl punomasnog mlijeka
            1,0 dcl suncokretovog ulja
            1 vanilin šećer

Lješnjake popržite u pećnici na 180 C cca oko 15 min li ih svakako par pute promiješajte dok se peku u pećnici.Dok su još topli ja sam ih potrljala u krpi da ih očistim od korice.Lješnjake usitnitee štapnim mikserom dok ne dobijete finu i gustu smjesu.Dodajte mlijeko, šećer i ulje i još pomiješajte štapnim mikserom.Smjesu preselite u posudu za kuhanje, dodajte usitnjenu čokoladu i na laganoj vatri kuhajte do željene gustoće.Sačekajte da se ohladi i zatvorite staklenku.Moram priznati da je okus savršen samim time što je i savršeno kremasta i maziva.


E to je tek nadjev a sad krećemo u izradu divnih mekanih Uvrnutih pecija koje ste zasigurno vidjeli na Tortelininom blogu i koje su mi se odmah i svidjeli i kad sam ih radila bez punjenja onako kako je i ona napisala recept sad sam unijela samo male promjene s obzirom da sam ih punila.

Tijesto 600 g brašna
              1 žličica šećera-dodala još dvije žličice
              2 žličice soli-jednu smanjila
              1 vrećica suhog kvasca
               3.5 dcl mlačnog mlijeka
               50 g maslaca- dodala još 50 i to rastopljeng u mlijeku


Od navedenih sastojaka umijesite tijesto koje je fino meko i pogodno za rad.Stavite da se tijesto udvostruči .Na Tortelininom blogu je ona lijepo objasnila kako se peciva uvrću s time da sam ja prvi dio napunila nutellom a ostatak izrezala u trakice i zamotala u pecivo.


Stavite ih peći u zagrijanoj pećnici na 180 C dok fino ne porumene.Još sam i uvrnuta peciva premazala rastopljenim maslacem i posula krupnim šećerom.




Evo i na kraju priče ovo je moja ulaznica koju šaljem Ireni s bloga Sweet and salty u Ajme koliko nas je i nadam se da će biti zadovoljna nutellom koju sam ja napravila.
E ali još nije kraj vraćam se na početak priče i na onav vikend kad sam ljenčarila na Rabu,U nejelju smo otišli i do šume Dundo na otoku koji je jdean dio projektirao i slavni Premužić ,za njegovu Premužićevu stazu na Velebitii ste zasigurno čuli.Divan krajololik bogat šumom koje i ne možete zamisliti da se nalazi na otoku.


Putem smo naišli i na plod planike ili manjuge .Od njih se radi odličan liker pa čak i šampanjac a i fin je jako i pekmez.


Svakako ako se nađete zaista prošetajte šumom i nauživajte se zraka s kapljicam soli u sebi.


Ima i jako visokih primjeraka koji nekako i strše ali i opet kao da štite šumu.


A opet kako se približavate meni jednoj od ljepših uvala za kupanje Gožinki nailazite na masline koje su ove godine bogato rodile.


a onda pogled



I duh nekih zaboravljenih vremena


A i osti su ostale same i zaboravljene


Primjedbe

  1. Joj, RAaaaaab <3, meni ove godine izmakao, ali našli smo sasvim dostojnu zamjernu (Stanići pored Omiša)... RAb mi je najdraže mjesto u svemiru i šire!
    Pa nisam ni znala da se nutella može doma slagati, izgleda divno i obavezno ću ju probati napraviti...Posebno kako su popodneva duga i ne možemo biti vani koliko bismo htjeli, obavezno probam! Ajme kad klincima kažem, mislim da će past u nesvijest!!! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ilina dobra zamjena je iako i ja nekad želim pobjeći uvijek mu se vraćam i moram priznati sve ga više i volim.

      Izbriši
  2. Odlična ulaznica! Ne znam šta mi je bolje, domaća nutella ili ona peciva. Super mi je i dio s fotkama prirode. Sve u svemu, jako lijepi post.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Tamara, peciva su me iskreno oduševila i sama a s punjenjem su genijalna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, prekrasno :). Nisam još pravila domače nutele, ova izgleda jako ukusno :). Zaista lep post <3!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kupovnu nutellu ne volim tj. ukusna je ona meni ali je ne kupujem, ne zbog visoke cene, već zbog neznanja šta se tu uopšte nalazi... tako da me ovaj recept oduševio... a i sve zajedno post je super, fotke super, sve super!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna mi je ova domaća nutella,nikada ju nisam probala ali hoću,peciva su savršenstvo..zaista vam je bilo prekrasno vjerujem,fotke su me oduševile:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Domaće je domaće i ova domaća nutella je sigurno bolja od svake kupovne. A tek peciva, ...., ajme savršeno !
    Slike prirode posebno osvajaju, šuma, more, plodovi,..., baš ste divno vrijeme proveli !

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja nutellu jedem kao tvoj Tin, s velikom žlicom..Recept za nutellu zvuči mi jako jako dobro..a ova Mihaelina uvrnuta peciva sam i ja dobro zapamtila i u planu su mi, skroz su mi interesantna i lijepa...

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post! Fotografije prirode su me posebno oduševile!
    I hvala na receptu za krem namaz. Ni ja ne kupujem nutellu, i to najviše zbog cene. Pravila sma neke domaće varijante, ali nisu mi se dopale. Ovo ću sigurno probati!

    OdgovoriIzbriši
  10. Slike prirode, more, ah... Sjedim i čitam (čitaj: uživam!) ovaj post s ogromnom šoljom čaja od mente, kod nas su 2 stepena dana, i uzdišem... Prekrasne su fotografije! Nutellu u domaćoj radinosti volim, i ovaj recept odmah bilježim jer izgleda jako primamljivo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasan post. nutellu ili eurokrem kako smo ga onda zvali sam pravila dok sam bila izbjeglica. inače je izbjegavam i kupovati i praviti. moji dečki ne znaju stati kada je imaju, a meni je i masna i preslatka. ali, ovako u ovim uvrnutim pecivima... e, pa to je fantastično.
    prirodu obožavam a slike su predivne... prava priča! uživala sam.

    OdgovoriIzbriši
  12. Rab mi je ostao u lijepom sjećanju iz djetinjstva kad sam tamo ljetovala, voljela bih ga još koji put posjetiti, fotografije su predivne
    nutelu domaću ja isto volim, ali kod mene osim mene nitko ne jede takve slatke stvari pa niti ne pravim prečesto

    OdgovoriIzbriši
  13. Već dugo, dugo želim isprobati napraviti domaću nutellu ali nikako da se uhvatim toga. Ova tvoja božanstveno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ahh sve je tako lijpo...odmaras se i jedes sve ove delicije!!! gdje kupujes secer koji si posula tijesto??

    OdgovoriIzbriši
  15. Inače u Italiji kod nas ga nema ali sad ga radim po ovom receptu http://www.coolinarika.com/recept/secer-u-granulama/ i zaista nema rzlike.

    OdgovoriIzbriši
  16. Savrsena ti je ova verzija uvrnutih peciva, oduvek sam bila slaba na eurokrem tako da cu sigurno probati :)

    Slike prirode su prelepe! I ja, kao Tanja, uz svu ovu kisu koja nas zasipa danima mogu samo da uzdisem...

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  17. Super nutella, divne fotke i odlična slatka uvrnuta peciva :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi